کالسکه بچه

کالسکه بچه یکی از اصلی ترین بخش های خرید سیسمونی نوزاد است که به حوصله و دقت زیادی نیاز دارد. چراکه کالسکه‌ها معمولاً برای استفاده خانگی و یا در سفرهای کوتاه مدت استفاده می‌شوند. همچنین، برای کسانی که با کودکان خود به مراکز خرید، پارک‌ها و محل‌های دیگری می‌روند، استفاده از کالسکه نوزاد بسیار کارآمد است. به کمک کالسکه، کودک به راحتی قابل حمل است و والدین نیازی به نگرانی برای حمل کودکانشان ندارند. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که در بین این حجم از تنوع محصولات در بازار، خرید کالسکه بچه با در نظر گرفتن مناسب ترین گزینه ها انجام شود. شما از این وسیله در خرید، سفر، گردش و … استفاده می کنید، بنابراین راحت و سبک بودن و در عین حال زیبایی کالسکه کودک، می تواند به داشتن حس بهتر و راحتی شما در طول این دوران شیرین کمک زیادی کند.

انواع کالسکه نوزاد

خرید کالسکه بچه

خرید کالسکه نوزاد نیاز به دقت و توجه بالایی دارد، چراکه فاکتورهای مهمی در این انتخاب دخیل هستند که در زمان خرید باید از آنها اطلاع داشته باشید. یک کالسکه خوب برای شما و فرزندتان شرایط بسیار ایده آلی را فراهم می کند و باعث راحتی در استفاده خواهد شد. این در حالی است که اگر در زمان خرید کالسکه دقت به جزئیاتی که در ادامه مطرح می شود را نداشته باشید، نتیجه چیزی جز نارضایتی نیست.

 اگر خرید کالسکه را یکی از مهم ترین اقلام سیسمونی بدانیم، بیراه نگفته ایم، چراکه این وسیله کاربردی از بدو تولد تا 4 سالگی نوزاد همراه شماست و اگر محصول مناسبی را تهیه کنید، قطعا در طول این مدت زمان بسیار آسوده خواهید بود. کالسکه نوزاد مدل های متفاوتی دارد و هر روز به قابلیت هایی که تولید کنندگان این محصول به آن اضافه می کنند، افزوده می شود. به همین دلیل انتخاب بهترین کالسکه بچه شاید کار سختی برای والدین باشد. به خصوص که تنوع محصولات سیسمونی به قدری بالاست که توجه به جزئیات بسیار ریز محصول را برای پدر و مادر سخت می کند. اما جای نگرانی نیست، چراکه ما در این مطلب مهم ترین  نکاتی که در زمینه خرید کالسکه نوزاد باید به آن توجه کرد تا انتخاب مناسبی داشت را عنوان کرده ایم.

برای خرید کالسکه مناسب برای فرزندتان، بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید.

  • سن بچه: بسته به سن کودک، نوع کالسکه متفاوت است. برای نوزادان تا 6 ماهگی، کالسکه تخت و با قابلیت تغییرات برای خوابیدن مناسب است. برای کودکان بالای 6 ماه، کالسکه سبک و قابل حمل مناسب است. البته کالسکه هایی هستند که این دو قابلیت را با هم دارا می باشند و می توانید از بدو تولد تا 4 سالگی نوزاد از آنها استفاده کنید. به طور کلی سن  نوزاد و نیازهای او در هر سنی را در زمان خرید کالسکه مد نظر داشته باشید.
  • نوع کالسکه: کالسکه بچه انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به نوع سه چرخ و 4 چرخ، سبک و سنگین، عصایی تاشو یا ثابت اشاره کرد. هر نوع از این کالسکه‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند که باید با توجه به نیاز شما انتخاب شوند. پرطرفدارترین و راحت ترین کالسکه برای نوزادان کالسکه های مبلی است که نشیمن راحتی دارد  و به همه حالت های نشسته، خوابیده و مایل تغییر حالت می دهند، اغلب رو به مادر می شوند و قابلیت های جذاب و جالبی دارند. اما انواع دیگر کالسکه هم مورد استفاده والدین قرار می گیرد و هر کدام با توجه به شرایط و موارد مصرف، باید خریداری شود.

اهمیت نوع کالسکه در زمان خرید

  • محل استفاده: به طور کلی محل استفاده از کالسکه متفاوت است و قطعا والدین نیازهای متفاوتی در خرید این محصول دارند. بعضی از خانواده ها اهل گردش و پیاده روی هستند، بعضی دیگر سفرهای هوایی زیادی دارند، خانواده هایی به ندرت با بچه کوچک به بیرون از خانه می روند، بعضی ورزشکارند و برای دویدن با نوزاد خود به دنبال خرید کالسکه هستند. برای همه این مقاصد، کالسکه های متفاوتی وجود دارد که متناسب با شرایط استفاده شما طراحی شده است. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از کالسکه برای پیاده‌روی، سفر و یا استفاده در محیط‌های داخلی مانند مراکز خرید و پارک‌ها را دارید، بهتر است کالسکه ترمز دار و مجهز به کیسه هوا و ضربه گیر را انتخاب نمایید.

محل استفاده از کالسکه کودک

  • اندازه و تحمل وزن کالسکه: در زمان خرید کالسکه کودک به اندازه و وزن آن توجه کنید. بهترین گزینه ها، کالسکه کودک سبک می باشند که به سادگی توسط مادر جابجا شده و مورد استفاده قرار گیرد. باید دقت کنید که کالسکه تحمل وزن بالایی داشته باشد تا بعد از وزن گرفتن نوزاد خود هم بتوانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت این وسیله ممکن است بعد از مدت کوتاهی غیر قابل استفاده شود. تحمل وزن کالسکه با به کار گیری مواد اولیه مرغوب، اتصالات محکم و ایمن، طراحی حرفه ای و مهندسی شده و … انجام می شود و فاکتور بسیار مهمی در زمان خرید کالسکه بچه است. باید دقت کرد که سبک تر کردن کالسکه ها برای کاربردی تر شدن آنها، باعث کاهش وزن قابل تحمل آنها نشود و از کیفیت آنها کاسته نگردد.
  • امکانات کالسکه: برخی از کالسکه‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تغییر جهت نشستن کودک، تغییر جهت دسته، سایه بان کالسکه نوزاد و دیگر ویژگی‌هایی هستند که به آنها اضافه شده است. همه این امکانات می تواند به راحتی شما در استفاده منجر شود و بهتر است در زمان خرید کالسکه نوزاد به این موارد توجه نمایید. به عنوان مثال می توانید به سایه بان حرفه ای این کالسکه اسپرینگ در این تصویر توجه کنید که باعث آسایش نوزاد حتی در گرم ترین روزهای سال می شود.

امکانات کالسکه ها با گذشت زمان به روزتر و بیش تر می شود و این مساله باعث شده تا در استفاده از آنها احساس راحتی بیش تری داشته باشید. اما توجه به این امکانات  قابلیت ها نباید شما را از بررسی دقیق موارد مهم تر نظیر ایمنی کالسکه یا تحمل وزن مناسب آن دور کند. به همین دلیل در زمان خرید کالسکه نوزاد توجه زیادی به خرج دهید تا از هر نظر خیالتان بابت استفاده از محصول راحت باشد.

سایه بان کالسکه نوزاد

  • برند و کیفیت: برای اطمینان از کیفیت و ایمنی کالسکه، بهتر است از برندهای معتبر و با سابقه استفاده کنید و قبل از خرید، نظرات و تجربیات دیگران در مورد برند مورد نظر را بررسی کنید. شرکت  های قدیمی و خوش نام تولید کالسکه و محصولات کودک در ایران مانند اسپرینگ، همه تلاش خود را در جهت تولید محصول باکیفیت بسیار بالا  به کار می بندد تا مصرف کننده با اطمینان خاطر محصول را از آنها تهیه کند. این برند طیف گسترده ای از مشتریان راضی دارد که خرید کلیه محصولات کودک خود از جمله کالسکه را به اسپرینگ سپرده اند و از کیفیت و خدمات پس از فروش آن رضایت کافی داشته اند.
  • قیمت کالسکه: دیگر فاکتوری که در زمان خرید کالسکه باید به آن توجه ویژه شود، قیمت کالسکه بچه است. این مساله تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به بررسی آنها پرداخته خواهد شد.
  • خدمات پس از فروش کالسکه: در زمان خرید کالسکه و به طور کلی سیسمونی نوزاد، توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش معتبری را از خریدار دریافت نمایید. فروشندگانی که محصول خود را بدون گارانتی به دست مصرف کننده می رسانند، قطعا گزینه های خوبی برای خرید کالسکه نخواهند بود. کالسکه وسیله ای است که دائما در حال جابجایی است و احتمال اینکه آسیب های ناشی از شکستگی یا صدمه دیدن بخش های مختلف آن به وجود آید، بالاست. به همین دلیل توصیه می شود که در خرید کالسکه نوزاد به دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید با خیال راحت محصول را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

خدمات پس از فروش کالسکه

در این جدول مهم ترین مواردی که در زمان خرید کالسکه کودک باید به آن توجه کنید، ارائه شده است.

نکات مهم خرید کالسکه بچه جزئیات
سن نوزاد با در نظر گرفتن سن نوزاد، می توانید از بین کالسکه های موجود با قابلیت های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
نوع کالسکه بچه کالسکه ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن می توان به تاشو یا معمولی، سبک یا سنگین، 3 یا 4 چرخ و … اشاره کرد که در زمان خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.
هدف از استفاده با در نظر گرفتن  بیش ترین محل استفاده از کالسکه که می تواند پارک، مراکز خرید یا سفر باشد، می توانید گزینه ای مناسب را برای خود تهیه کنید.
اندازه کالسکه کودک کالسکه ها در اندازه و وزن های متفاوتی تولید می شوند که در زمان خرید باید به آن توجه نمود.
امکانات اضافی به قابلیت های کالسکه های بچه مانند ترمز، کیسه هوا، دسته های قابل جابجایی و تنظیم و … توجه نمایید.
کیفیت محصول در زمان خرید کالسکه توجه به کیفیت و برند تولید کننده را فراموش نکنید و از خرید محصولاتی که از کیفیت آنها اطمینان ندارید، خودداری کنید.
قیمت کالسکه قیمت فروش کالسکه دیگر موردی است که باید در زمان تهیه به آن توجه نمود. همان طور که هیچ ارزانی بی دلیل نیست، گران بودن بی دلیل برخی از محصولات هم لزوما به معنای کیفیت خوب آنها نیست و باید عواملی مانند کیفیت و … به طور تخصصی بررسی شوند.
خدمات پس از فروش  بهره مندی کالسکه از خدمات پس از فروش به شما اطمینان می دهد که محصول از کیفیت خوبی بهره می برد و در صورت بروز مشکل، می توانید آن را برای تعمیر یا تعویض به فروشنده بازگردانید.

خرید اینترنتی کالسکه

خرید سیسمونی نوزاد یکی از لذت بخش ترین اقداماتی است که در دوران بارداری انجام می شود. اما ممکن است به دلایلی از جمله ابتلا به بیمارهای ویروسی در مراکز خرید و فروشگاه ها، ترافیک، آلودگی هوا و یا نیاز به استراحت مطلق، خرید اینترنتی کالسکه برای شما راحت تر باشد. جای نگرانی نیست، چراکه اسپرینگ این امکان را برای شما فراهم آورده است که با خرید کالسکه کودک اینترنتی، در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول را در محل خود دریافت نمایید. این خرید اینترنتی با بررسی کامل محصول از نظر پارچه مورد استفاده، اسکلت کالسکه، امکانات، قیمت و … انجام خواهد شد و با دارا بودن گارانتی معتبر خیال شما را بابت خرید اینترنتی کالسکه راحت خواهد ساخت. شرکت اسپرینگ که از قدیمی ترین و خوشنام ترین تولید کنندگان سیسمونی در ایران است، امکان خرید کلیه محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت خود فراهم کرده و تحویل کالا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما، از مزیت های خرید کالسکه کودک از این مرکز محسوب می شود.

خرید اینترنتی کالسکه

قیمت کالسکه

قیمت کالسکه بچه تحت تاثیر عوامل مختلف تعیین می شود و یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان خرید باید به آن توجه شود. از مهم ترین این عوامل می توان به کیفیت متریال به کار رفته در کالسکه، امکانات و قابلیت ها نظیر امکان جابجا کردن دسته، تغییر ارتفاع و زاویه قرارگیری کودک، ایرانی یا خارجی بودن آن و … اشاره کرد. قطعا قیمت کالسکه نوزاد خارجی به دلیل هزینه های واردات و گمرک بیش تر از مدل های ایرانی است و این در حالی است که برندهای ایرانی تولید کننده کالسکه از نظر کیفیت، کمتر از مدل های وارداتی نیستند. کالسکه بچه قیمت های متفاوتی را در بازار ایران دارد که می تواند به دلیل تفاوت در قابلیت ها، کیفیت و یا حضور واسطه ها باشد. به همین دلیل توصیه می شود که قیمت کالسکه کودک را با در نظر گرفتن کیفیت و قابلیت ها بسنجید و تا جای ممکن از خرید از واسطه هایی که بی دلیل سبب افزایش قیمت محصول می شوند، خودداری نمایید. لازم به یادآوری است که گران بودن بی دلیل قیمت کالسکه بچه نمی تواند دلیل قطعی برکیفیت بالای آن باشد و باید موارد مهمی که در بخش خرید کالسکه به آن اشاره شد را در نظر داشته باشید.

قیمت کالسکه نوزاد

خرید کالسکه ارزان

کالسکه قیمت مناسب که از قابلیت های خوبی هم بهره ببرد، انتخاب ایده آلی برای بسیاری از خانواده هاست. قرار نیست برای مدت زمان طولانی از این وسیله استفاده شود که در خرید آن بیش از اندازه هزینه کرد. اگرچه خرید کالسکه ارزان قیمت که از کیفیت و ایمنی خوبی بهره نبرد، توصیه نمی شود، اما در صورتی که یک محصول از مواد مرغوب و باکیفیت، زیبا و سبک تهیه شده باشد و در عین حال در دسته کالسکه قیمت مناسب هم جای گیرد، قطعا انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. برای خرید کالسکه ارزان اما بسیار باکیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی، می توانید از محصولات سایت اسپرینگ استفاده کنید که با امکان خرید اینترنتی کالسکه و حضوری، کار را برای شما مخاطبان عزیز ساده کرده است.

کالسکه اسپرینگ

در حوزه فروش سیسمونی نوزاد و مهم تر از همه کالسکه، برند اسپرینگ نامی آشناست که توانسته جایگاه خوبی را در بین مصرف کنندگان پیدا کند. کالسکه اسپرینگ دارای مدل های متفاوتی است که نیازهای همه خانواده ها را تامین می سازد. اگر به دنبال یک کالسکه برای سفر، گردش، پیاده روی یا هر کاربرد دیگری هستید، می توانید بر روی کالسکه اسپرینگ حساب کنید. زیرا این برند با تجربه طولانی در زمینه تولید سیسمونی نوزاد، به خوبی به نیازهای متفاوتی که وجود دارد، تسلط داشته و انواع کالسکه با قابلیت های کاربردی را تولید کرده است. کالسکه اسپرینگ از ظاهری زیبا، رنگ بندی های متنوع، وزن سبک، ایمنی عالی و کاربری ساده بهره می برد و همین موارد، باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین برندهای کالسکه در ایران تبدیل شود. انواع مدل کالسکه اسپرینگ را می توانید در این صفحه مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به خرید اینترنتی آن نمایید.

کالسکه اسپرینگ

در پاسخ به این پرسش که کالسکه اسپرینگ ساخت کجاست ؟ باید گفت که این محصول با افتخار تولید ایران و مجموعه پر افتخار اسپرینگ می باشد که با در نظر گرفتن متدهای نوین طراحی روز دنیا، استفاده از بهترین متریال در ساخت و زیبایی ظاهری در طراحی، محصولی قابل رقابت با کالسکه های اروپایی تولید کرده است که در حال حاضر مخاطبان زیادی در اروپا و ایران دارد.

اسپرینگ با نیاز سنجی بازار، امکان خرید کالسکه خود را به صورت تک و سرویس به شما می دهد. بسیاری از خانواده ها به دنبال یک سرویس کالسکه راحت و کاربردی برای نوزاد خود هستند که شامل کریر، کالسکه و ساک لوازم نوزاد باشد. سایت اسپرینگ این نیاز شما را برطرف کرده و با امکان خرید سرویس کالسکه یا کالسکه تک، به کامل ترین شکل احتیاجات شما برای جابجایی نوزاد را تامین می کند.

قیمت کالسکه اسپرینگ

یکی از مهم ترین مزیت های این برند، قیمت کالسکه اسپرینگ است. در عین حال که ظاهر این محصول، مشابه با کالسکه های خارجی است و حتی صادرات گسترده ای از این برند به دنیا وجود دارد، اما قیمت کالسکه اسپرینگ به نسبت کیفیتی که دارد، بسیار مناسب بوده و همین مساله ارزش خرید این محصول را بالا می برد. شما با پرداخت قیمت کالسکه اسپرینگ، از قابلیت های متعددی از جمله ایمنی بالا، کیفیت مناسب، وزن سبک، ظاهر شیک و مدرن و امکان استفاده از آن در انواع مکان ها بهره می برید. این در حالی است که این قیمت کالسکه اسپرینگ مدل اسپیدا و دیگر مدل ها، به نسبت خدمات و کیفیت ارائه شده، بسیار اقتصادی است. دلیل این مساله را باید خرید مستقیم شما از تولید کننده دانست که با حذف واسطه ها، توانسته قیمت محصول خود را در پایین ترین حالت خود حفظ کند. شما می توانید قیمت روز کالسکه اسپرینگ را در همین صفحه مشاهده کرده و با اطمینان از به روز بودن کلیه قیمت ها و موجودی ها، خرید نمایید.

قیمت کالسکه اسپرینگ

کالسکه ایرانی

قیمت کالسکه ایرانی به دلیل آنکه در کشور خودمان تولید می شود، بسیار ارزان تر از مدل های خارجی است. اگر بتوان برندی را در ایران پیدا کرد که از نظر کیفیت مشابه محصولات خارجی بوده، اما قیمت مناسب تری داشته باشد، این انتخاب بهترین گزینه خواهد بود. خوشبختانه برند اسپرینگ، این تولید کننده کالسکه در تهران این کار را در ایران اجرایی کرده و با تولید انواع کالسکه ایرانی با کیفیت اروپایی و حتی صادر کردن آن به دیگر کشورها، این وظیفه را انجام داده است. شما می توانید این کالسکه ایرانی اسپرینگ را با قیمت بسیار ارزان تر از مشابه های خارجی، بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. قیمت این کالسکه ایرانی به دلیل حذف واسطه ها، بسیار مناسب و اقتصادی بوده و این برند خوش نام ایرانی، با راه اندازی سایت فروشگاهی خود، دست شما را برای خرید اینترنتی کالسکه باز گذاشته است.

کالسکه ایرانی

انواع کالسکه بچه

کالسکه کودک انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربری مخصوص به خود را دارا می باشند. در زمان خرید کالسکه باید بدانید که چه انواعی از این محصول در بازار وجود دارد و کدام یک با توجه به شرایط شما گزینه مناسبی می باشد. زیرا در صورتی که در خرید انواع کالسکه بچه دقت به خرج ندهید، این وسیله نمی تواند به بهترین شکل به شما خدمات رسانی کند. اما انواع کالسکه بچه کدامند و هر کدام چه کاربردی دارند؟

کالسکه مبلی یا معمولی

این مدل کالسکه راحت ترین گزینه برای کودک شماست و توصیه می کنیم که خرید آن را در اولویت قرار دهید. چراکه نشیمن راحتی دارد و دلیل نام گذاری آن به کالسکه مبله همین موضوع می باشد. سیت یا نشیمن این مدل از انواع کالسکه کودک، بسیار جادار است و کودک شما احساس راحتی زیادی را در آن تجربه می کند. هم چنین می توانید بدون کوچک ترین نگرانی تا سن 4 سالگی کودک را در این کالسکه قرار دهید و از راحت بودن کودک در آن اطمینان داشته باشید. کالسکه های معمولی ابعاد بزرگ تری به نسبت دیگر کالسکه ها دارند و قابلیت هایی مانند امکان جدا شدن سیت کالسکه، رو به مادر شدن و ضربه گیر چرخ در آنها وجود دارد که شاید در دیگر انواع کالسکه بچه به چشم نخورد.

کالسکه معمولی یا مبلی

کالسکه عصایی

یکی دیگر از انواع کالسکه بچه را باید مدل عصایی دانست که برای والدینی که به گردش و سفر علاقه زیادی دارند، مناسب می باشد. نام گذاری کالسکه عصایی از روی دسته های آن است که شبیه به دسته عصا است و تفاوت اصلی آن با کالسکه های معمولی در وزن سبک تر و قابلیت جابجایی راحت تر برای والدین می باشد. کالسکه های عصایی بیش تر در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب خانواده هایی هستند که به گردش، طبیعت گردی و سفر علاقه زیادی دارند. چراکه امکان جمع شدن آنها به سادگی وجود دارد و راحتی را در استفاده برای والدین به  همراه خواهند داشت.

کالسکه عصایی

کالسکه دوقلو

با توجه به اینکه دوقلو زایی در دهه اخیر رو به افزایش بوده است، خرید کالسکه دوقلو هم بسیار رواج پیدا کرده است و تامین کننده نیاز والدینی است که فرزند دوقلو دارند. کالسکه دو قلو تنها برای فرزندان دوقلو نیست و اگر دو کودک با اختلاف سنی کم دارید، چنین کالسکه هایی می تواند گزینه خوبی برای تهیه باشد. با این حال این مدل از انواع کالسکه بچه خاص تر بوده و به تعداد و با تنوع کمتری در بازار وجود دارد.

عکس کالسکه بچه

در این تصاویر می توانید عکس کالسکه بچه در مدل های متفاوت را مشاهده کنید. طبیعتا نیازهای شماست که تعیین می کند کدام کالسکه برایتان انتخاب مناسب تری است. فاکتورهایی مانند سلیقه و نظر شخصی، اندازه و وزن کالسکه، قیمت و … هم در این تصمیم گیری نقش آفرینی خواهد کرد. اما فراموش نکنید که بهترین انتخاب، گزینه ای است که مانند این عکس کالسکه بچه، نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد و به سادگی بتوانید در گردش، سفر، بیرون از خانه و پیاده روی از آن استفاده کنید.

عکس کالسکه بچه

تصویری که در این بخش مشاهده می کنید، یکی دیگر از انواع کالسکه بچه است که دارای دسته های عصایی است و به دلیل سادگی در حمل و نقل و سبک تر بودن به نسبت کالسکه های معمولی، مخاطبان خاص خود را دارد. باید در نظر گرفت که برای چه منظوری نیاز به کالسکه دارید و ضمن راحتی نوزاد، سهولت در استفاده خودتان را نیز در نظر داشته باشید. در این عکس کالسکه بچه، نمونه ای از یک کالسکه مسافرتی و قابل حمل آسان را مشاهده می کنید. این کالسکه عصایی انتخاب کسانی است که به دنبال وسیله ای بسیار سبک، قابل حمل و جمع شدن و کاربردی برای سفر هستند و در عین حال به راحتی نوزاد خود می اندیشند.

عکس کالسکه عصایی بچه

کالسکه دخترانه چه مشخصاتی دارد؟

کالسکه دخترانه معمولا در رنگ و طراحی پارچه با نوع پسرانه متفاوت است. به طور کلی کاربرد کالسکه ارتباطی به جنسیت نداشته و نوزادان می توانند تا هر سنی که نیاز به این وسیله دارند، بدون در نظر گرفتن جنسیت از کالسکه استفاده کنند. اما اگر به دنبال کالسکه نوزاد دختر هستید، پیشنهاد می کنیم مطلبی که در این مورد تهیه شده است را با دقت مطالعه کنید.

کالسکه دخترانه چه مشخصاتی دارد؟

کالسکه پسرانه چه مشخصاتی دارد؟

کالسکه نوزاد پسر هم غالبا در رنگ بندی با مدل های دخترانه تفاوت دارد و بیش تر از رنگ های تیره برای نوزاد پسر استفاده می شود. اما قابلیت ها و ویژگی های اصلی همه کالسکه ها یکسان است و تفاوتی بین آنها وجود ندارد. اما اگر نوزاد شما پسر است و به دنبال یک کالسکه مخصوص برای او هستید، پیشنهاد می کنیم که مطلب کالسکه نوزاد پسر را بررسی کنید.

کالسکه پسرانه چه مشخصاتی دارد؟

نتیجه گیری

خرید کالسکه یکی از مهم ترین بخش های تهیه سیسمونی نوزاد است که با توجه به تنوع قیمت انواع کالسکه نوزاد و نیز مدل های متفاوت، باید با دقت زیادی از سوی خانواده ها انجام شود. در این مطلب مهم ترین نکات خرید کالسکه بچه را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید با آگاهی کافی در زمینه خرید این محصول قدم بردارید. هدف از تهیه این محصول، راحتی و آسایش شما در گردش، سفر، خرید و پیاده روی است و باید بتوانید به سادگی با کالسکه ارتباط برقرار کرده و آن را حمل و استفاده نمایید. مجموعه اسپرینگ که تولید کننده انواع کالاهای سیسمونی نوزاد  در ایران است، با تولید کالسکه های اسپرینگ در مدل های مختلف، توانسته به نیازهای همه خانواده های سخت پسند و حساس پاسخ دهد و بهترین کالسکه های ایرانی با قیمت مناسب و با خدمات پس از فروش معتبر را تولید و روانه بازار کند. خرید کالسکه کودک اینترنتی و حضوری از امکانات این مرکز است که در همه شهرهای ایران میسر بوده و راحتی را برای شما و دلبندتان به ارمغان می آورد.

سوالات متداول

از کجا کالسکه بخریم؟

شما می توانید برای خرید کالسکه، به مرکز خرید کالسکه در تهران و دیگر شهرها، فروشگاه های حضوری و اینترنتی مراجعه نمایید. خرید کالسکه ایرانی اسپرینگ از سایت این مرکز یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه این محصول است که از خدمات پس از فروش معتبر و قیمت مناسب بهره می برد.

کالسکه ارزان از کجا بخرم؟

برای خرید کالسکه ارزان می توانید به سایت اسپرینگ مراجعه کرده و با خرید مستقیم از تولید کننده، ارزان ترین قیمت ها را تجربه کنید.

کالسکه برای چه سنی مناسب است؟

اگرچه هیچ قانون نوشته شده ای برای سن استفاده از کالسکه وجود ندارد، اما توصیه می شود که تا قبل از 1 ماهگی و بعد از 3 سالگی از کالسکه استفاده نشود. توضیحات بیش تر در این مورد را می توانید در مطلب کالسکه بچه تا چه سنی کاربرد دارد ، بررسی کنید.

کالسکه تا چه وزنی را تحمل میکند؟

قابلیت تحمل وزن کالسکه بستگی به نوع محصول و برند تولید کننده آن دارد. کالسکه اسپرینگ با تحمل وزن تا 20 کیلوگرم اطمینان خاطر خوبی را در مصرف کننده ایجاد می کند.

کالسکه اسپرینگ محصول کجاست؟

اسپرینگ از تولید کنندگان ایرانی محصولات کودک است که بیش از 30 سال سابقه کار در این حوزه دارد و با ارائه کالسکه های اسپرینگ که از کیفیت اروپایی و قیمت ایرانی بهره می برند، بسیار موفق عمل کرده است. اطلاعات بیش تر در این مورد را می توانید در مطلب کالسکه اسپرینگ ساخت کجاست بررسی کنید.

مشخصات کالسکه بچه خوب چیست؟

یک کالسکه بچه خوب باید ضمن دارا بودن ایمنی بالا، راحتی در استفاده را برای شما به همراه داشته باشد و دارای طراحی مدرن و استاندارد و قیمت مناسب باشد. بررسی تخصصی تر این موضوع را می توانید در مطلب مشخصات کالسکه بچه خوب مطالعه کنید.

کالسکه ایرانی بخریم یا خارجی؟

انتخاب بین کالسکه ایرانی و خارجی یکی از تصمیم گیری های مهم خرید سیسمونی است که هر کدام مزایا و معایبی دارد. بررسی دقیق این موضوع را در مطلب کالسکه ایرانی یا خارجی به طور کامل انجام داده ایم.

نحوه صحیح نشستن نوزاد در کالسکه چگونه است؟

نشستن یا خوابیدن نوزاد در کالسکه، باید با رعایت اصولی انجام شود که استخوان های کودک دچار آسیب نشده و مشکلی برای سلامتی او ایجاد نشود. در مطلب نحوه صحیح نشستن نوزاد در کالسکه به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

خطرناک ترین کالسکه ها برای بچه کدامند؟

همه کالسکه هایی که در بازار مشاهده می کنید، برای نوزادان امن و ایمن نیستند. بعضی از آنها با وجود ظاهر بسیار زیبا و جذاب، سلامتی کودک شما را به خطر می اندازند. در مطلب خطرناک ترین کالسکه برای نوزاد می توانید با این دست محصولات آشنا شوید.

آیا کالسکه برای کودک ضرر دارد؟

علیرغم اینکه اکثر والدین تصور می کنند که کالسکه ها وسایل بی ضرری برای کودک هستند، در صورت استفاده نادرست از این وسیله ممکن است مضراتی برای کودک ایجاد شود. در مطلب آیا کالسکه برای نوزاد ضرر دارد، به طور مفصل این موضوع را بررسی کرده ایم.